Mörkaste dagen

Ja idag har det verkligen varit mörkt hela dagen! Men det passade i och för sig bra eftersom de har haft Halloween fest på dagis. Alma har verkligen sett fram emot det och så här fin blev hon





Idag har det ju faktiskt snöat!
Jag får en nästan okontrollerad längtan efter julmys.
Åh, adventsljusstakarna, stjärnor, kaneldoft, lussekatter, julgran.....

Men innan det är dax för jul så har jag en del saker att klara av..... den där jäkla tentan!
Mycket tjat om den men jag har märkt en konstig sak med mig
("en" tänker ni!) men det är så här att ju mer stressad jag blir ju jobbigare har jag när jag skriver.
Jag hoppar nämligen över första bokstaven i mer än hälften orden!!!
Å et iset å ar et ubbelt å ång id ftersom ag åste å illbaka ch kriva i en okstav ag issat....

Grrrr det är så störigt! Hur ska det sluta?

Jag har en dröm om att få åka ut till en stuga någonstans vid havet och sitta där med en brasa och en balja vin, ingen tv (men det vete fanken om jag klarar mig utan datorn!) god mat (som jag slipper laga) en sån där utebalja med varm vatten att sitta i och ........åhhhhh

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötaste Anne!! Du är fantastiskt duktig och kommer att klara denna tentan med!! Önskar jag hade en liten gnutta av din energi!!

Jag kan se dig och mig i en vattentunna vid en öde stuga och en balja vin! Vore det inte helt underbart!!!

Ang fika så bokar vi ett nytt datum!!

Kram på dig TokFia!

2008-10-30 @ 22:17:22
Postat av: Kristina Stendahl

Vilken söt liten häxa!

2008-10-31 @ 07:29:31
URL: http://tinnie.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Så söt alma är. Vilka fina spindlar du gjort på hennes kind. Du klarar säkert tentan ska du se. Kram lill syster yster

2008-10-31 @ 15:44:01
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0