nollställd

Jag idag känns det verkligen som jag är nollställd. Shit vilket tempo det var idag på föreläsningen! På måndag är det "dugga" (deltenta) på cellbiologin grrrrrrr
Känns som att man varken ska ha ett socialt liv, hus eller fritid när man pluggar!

Nått att glädjas åt är att det är underbart väder ute. Jag njöt verkligen av Sallys dagliga cykeltur.
Imorse var det premiär för att skrapa bilrutorna, skumt!

Nu har jag ett riktigt i-lands problem på gång. Som jag har nämnt så ska jag och de flesta ( av mina forna arbetskollegor på "ladies night" på fredag (undrar vilka som ska ta hand om patienterna?)
Problemet är ju vad jag ska ha på mig!
Det spelar ju ingen som helst roll när man öppnar upp garderoben för där finns ju ändå aldrig nått som är bra! Antingen så är kläderna:

omoderna (har hängt i garderoben de senste tio åren)
för små (märkligt fenomen att de kan krympa av sig själv)
för stora (har inte hänt på de senaste 10 åren)
Knasig färg (det vill säga inte svarta)
passar inte årstiden (även om linnet är snyggt passar det inte just nu)
Ja listan kan göras längre......

Nästa problem är ju skorna!
Det finns de som säger att det inte passar med gympaskor i alla sammanhang. Va nu då?
De är ju fotriktiga, mjuka och sköna, tillräckligt breda och man behöver inte hålla balansen när man ska gå........det vill säga att de är allt som inte snygga "klackaskor" är!
Många svåra frågor som ska redas ut!

Om det var någon som missade idolbilden igår så kommer den igen!
Titta och njut!

Ha det gott mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0