Dan före dan

Jag känner mig splittrad och stressad! Dagen börjar ju som den brukar dvs tjafs med Alma om kläder! Det tar en stund.....
Därefter så ska jag ut med Sally, försöka få i mig lite frukost och läsa tidningen, morgontoalett, sminkning, leta efter böcker och anteckningar (jag sprider ut dem över hela huset) packa ner frukt i väskan.........detta helst inom ca 45 minuter!

När jag väl satt i bilen på väg till skolan blev jag glatt överraskad med att jag hade tagit på mig kläder för det har faktiskt hänt att jag har gett mig iväg i pyjamasen! Den gången fick jag vända vid rosenholm...
Nån gång har det hänt att jag suttit i bilen och glömt bort vart jag är på väg, det är riktigt läskigt kan jag säga! och en annan gång hittade jag Henriks roll-on i kylen....( det visade sig att den hamnat där när jag packade upp matvaror, fast å andra sidan heter den ju Nivea Cool så helt fel var det ju inte!)
Jag måste nog börja med mindfullness!

Idag upptäckte vi att Alma saknar skor (eller rättare sagt så var det liksom punktering på hennes gympaskor) stackars barn! Så efter dagis åkte vi till skoaffären och handlade ett par stövlar och ett par coola kängor (alma fick välja själv) när Alma är nöjd så är vi nöjda! Husfrid!!!!

Den stora boken om allting kom idag! Ja, det är väl lika bra att sätta igång. Hur ska min stackars hjärna orka med detta!

Ikväll ska jag förbereda inför morgondagen, vi ska ju åka iväg och................
Jag kommer ha datorn med mig och blogga längs vägen dit vi ska om någon blir nyfiken!
Jag har även fixart en lite mojäng som gör att jag kan lägga in bilder direkt ifrån mobilen till den lilla datorn, teknikens underverk!

"Gå i frid" och glöm inte Idol ikväll!

Kommentarer
Postat av: bea

jag döööör......pyjamas i bilen...jag skrattar ihjäl mig../Bea

2008-10-17 @ 20:35:43
Postat av: Lina

Jag skulle mer än gärna se dig komma upp till Växjö i pyjamas! Det vore helt fantastiskt!!

Men Anne lilla, du måste lugna ner dig! Deo i kylen och andra konstigheter! Tror nog att lilla Alma ska få sova på vinden en vecka så ni får lite husfrid!! ( Skoj!!)

Grattis till tentan!! Underbart! Visste ju att du skulle klara den!

Puss på dig!

2008-10-17 @ 22:59:55
Postat av: Annahoj

Ja men deo i kylen var inte så kosntigt... Jag vet själv när jag satte in mjölken i städskåpet. Jag var stressad på morgonen och jag mistog städskåpet för kylen. Fast jag kom ju på det prcis då jag var på g ut genom dörren. Något kändes liksom fel. Fast pjamasen... där kan jag hålla med om att det är lite extremt. haha

2008-10-18 @ 00:03:02
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Therese

Det där med mobilen och bilder får du gärna visa mig nån gång!! Fast än har jag ju inte startat nån blogg.....

2008-10-21 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0