Bilbesiktning

Tjoho!
Min lilla bil gick igenom besiktningen utan problem!!! Wow vad glad jag blev för det innebär ju att jag inte behöver lägga ut en massa pengar till verkstan.
På vägen dit höll jag på att bli påkörd i en korsning. Shit vad rädd jag blev och så jäkla förbannad! Jag fick tvärnita och så kastade jag mig på tutan, men den var inte på sin rätta plats! 
I min bil har de placerat tutan på den lilla spaken på vänster sida (tror jag) av ratten. Jag menar, hur ska man kunna kasta sig på tutan när den är placerad där? Korkat!
Men som jag vrålade, skrek och svor hemska besvärjelser över denna avskyvärda man som hade tänkt att köra på mig och min lilla bil!
Tur att ingen av barnen var i bilen med mig.....

Alma har namnsdag idag och vi glömde att säg grattis till henne imorse :-(
Det dåliga samvetet tog mig ända till leksaksaffären....köpte en liten present som hon ska få när hon kommer hem ifrån dagis!
Grattis lilla hjärtat på din namnsdag!

Har varit hos min sjukgymnast idag och blivit masserad. Så skönt!!!! Och faktiskt så tror jag att jag är på bättringsvägen. Han tycker dock inte att jag ska cykla två mil åt gången (som jag för övrigt gjorde tidigt imorse!) utan som det ser ut så tycker han att en crosstrainer skulle vara bra för mig.
Får se hur jag ska hitta en sån!?

Nu väntar en kopp kaffe och läxor!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gud vilken tur att du inte blev påkörd! Du hade fullständigt rätt att gasta åt honom fniss Jag kan se det framför mig. (ox)

2008-09-08 @ 21:32:47
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0