Fredag!

Äntligen igen men man undrar ju var fanken har veckan tagit vägen?

Som jag skrev igårkväll så kommer det ett idolkort på Ove!
Han ser ut så här:

Han går runt och pysslar och fixar i akvariet men är också en riktig "festprisse" som gillar att partaja! Så nu när det är fredag så får man se upp när han festar till det! :-)

(Ja jag kan hålla med om att det nog har slagit runt lite i huvudet här! Det måste vara mina stackars hjärnceller som blivit överhettade......)
 
Återkommer  när jag har återfått vettet!

Kommentarer
Postat av: Ove

Så när "räkan" är borta, dansar Ove på bordet? ;)

Puss Älskling!

2008-09-12 @ 10:04:16
Postat av: J

Hejar... Ove!Ove!Ove! Haha, du är inte den ända som det slagit över för. Mina hjärnceller är med överhetteade av intryck.ler Eller kan det vara ett släckdrag haha. Kram lill syster yster

2008-09-12 @ 18:23:37
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0