Glad

Idag har Maria varit hos mig på förmiddagen och tro det eller ej, vi fick arbetet klart till handledarutbildningen!!! Vi kunde alltså lämna in arbetet ett par dagar innan slutdagen.

Jag känner mig dock lite splittrad, ena dagen avancerad vårdvetenskap och nästa dag handledning och PBL. Upp och ner vända världen....

Idag när jag steg upp så hade jag träningsvärk. Det satte visst sina spår, min date med Mr Crosstrainer! Imorgon är det dags igen. Undrar var han ska ta mig då?

Eftermiddagen har jag ägnat åt att försöka läsa en e-bok. Hur svårt som helst! först hade jag vissa problem med att ladda ner eländet till datorn. jag svor och rabblade farliga ramsor innan den på ett plötsligt sätt bara fanns nerladdad! Handhavande fel säger Henrik........förstår inte alls vad han menar med det!
Men det går liksom inte att sitta och läsa på en datorskärm. Ingen läskänsla alls, inget prasslande och bläddrande, ingen känsla för hur lång boken är. det är precis som om boken är helt död!

Ikväll var det så dags för vår roliga logistik-problem-dag, dvs barnen har aktiviteter på samma tid. Vi löste det faktiskt idag oxå!

Ikväll ringde Henrik till en uppfödare av den mest fantastiska rasen: Dansk/svensk gårdshund, och de har troligen en tikvalp åt oss!
Ja ja men man ska inte ropa hej förrän man har hämtat vatten!

Dagens 80-tals fundering:
Tänk att man inte fick hoppa i golvet när man skulle lyssna på musik - då blev det hack i skivan!!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad för valp, stam?? Nyfiken?

2008-09-17 @ 20:15:27
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: Ninni

hem till gården, man missar ett avsnitt, katastrof! vad har hänt med alice

2008-09-18 @ 12:25:44
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0