hemma

Oj det blev sent innan vi kom hem igår. 22.25 landade vi i nättraby. När vi skulle gå in i huset så såg jag nått märkligt i gräsmattan utmed gatan och jag sa till Henrik  -det ser ut som om det  är någon som har kört på  vår gräsmatta! Det var ju mörkt och vi var trötta så vi la inte mer energi på det då.
Nu på morgonen när jag gick ut med Sally så såg jag vad det var.
Någon har kört med sin gräsklippare (troligen vår hockeytokiga granne) på vår gräsmatta och skrivit  "KHK"!!!
Till och med jag måste ju skratta åt det!

Henrik steg upp sådär jobbigt tidigt idag, taxin kom 05.45 och hämtade honom. Han ska vara i Tyskland hela veckan på utbildning. Jag ska försöka få till det så att jag kan plugga i veckan, jag har ju tenta på lördag :-(
Alma valde fel vecka för sina vattkoppor!
Saknar henne och ska hämta hem henne idag. Hon vet inte om att vi var och tittade på valp igår, så det får bli en överraskning!
Lite bilder från gårdagen:
       

Och så mamman till de små

Kommentarer
Postat av: J

Åååå så socker söta. Jag träffade på en dansk/svensk gårdshund här i karlshamn i fredes.Jag ropade till ägaren att stanna lite, sen då jag kom närmre så sa jag det är en dansk/svensk gårds hund? Hon såg paff ut, och sa att det var inte många som viste det. Då förklarade jag att ni har en sally som är det och att ni föder upp, och frågade samtidigt om det var en av sallys söner. Men det var en flicka och hon var 8år gammal. Vi stod där en bra stund och pratade om rasen, jag berättarde bla om thomas. (En annan hund) Ha det/ kära stora syster yster.

2008-09-29 @ 17:13:02
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: J

Nje det blev ju fel... jag menar inte att du är stor, utan min stora syster i den benämningen förvirrad just nu haha

2008-09-29 @ 17:14:50
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0