Lång dag!

Oj vilken dag! Alma väckte mig kl 05.10 skrikandes ifrån toaletten: JAG ÄR FÄRDIG!
Aha, hon satt på toa!
Ja ja...hon var i alla fall inte nerkissad.

Jag gick hemifrån kl 07.10, vilken tur att vi kan samåka till Växjö.
Vi har fått information samt en genomgång/uppstart till vårdvetenskapen. Konstaterade att det är 7 vetenskapliga artiklar som ska läsas innan torsdag!!!!
Jag tror jag dör!!!!

Kom hem vi 17.15 och åt en efterlängtad middag ihop med min kära familj.

Julia kom hem med en teckning som hon gjort på bilden i skolan, hon fick betyget VG+
Grattis lilla hjärtat!!

Öppnade upp datorn och läste www.marklanda.blogg.se, det vankas valpar!!!! Oh så spännande det ska bli!
Alma och Henrik är inne på Latjo Lajban webben och spelar spel så nu ska jag läsa ett par artiklar innan jag somnar....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0