Plugg dagen

Idag är det en ny dag och jag vill säga tack till de som har synpunkter på det förra inlägget.
Dags att gå vidare.

Idag var det så cykeldagen igen! En klapp på axeln till mig!
För övrigt har jag ett experiment på gång......de som vill veta får hållas lite till, vill bara se om det finns någon möjlighet att det kan fungera först!

Jag sitter med min vårdvetenskap.............ja precis så kul är det!

I kväll tycks vi ha en del logistikproblem. 
Alma ska hämtas 16.15, Julias träning i stan börjar 16.30, Almas gympa börjar 17.00 och är slut 18.00, Julias träning är slut 18.00 i stan, föräldramötet börjar 18.30, Henriks hockey börjar 19.00....
Undrar när vi ska få tid att äta middag?

Återkommer väl när det har klarnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0