Pysseldag

Jag och Alma löste problemen med pennorna. Därefter kunde hon skapa. Och som hon skapade!
Hon byggde en tv, en video, en fjärrkontroll samt ett videoband av papper!
Hon är var så duktig.
Ha! Det har hon naturligtvis ärvt av mig!

Vi åkte till stan i em och handlade en del småsaker. Därefter köpte vi fikabröd och for till farmor och farfar och fikade.

Nu ikväll ska jag fara in till Jennie och låna lite böcker som behövs de närmsta veckorna. Så nu ska jag kliva in i vårdvetenskapens djupa värld....Hoppas bara att man klarar sig helskinnad!

Imorgon bär det av tidigt till växjö. Skola 9.00 - 16.00 tre dagar i rad...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det går bra för dig i skolankram lilla syster yster

2008-09-01 @ 23:04:36
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0