Regnigt

Idag regnade det jag steg upp, ganska skönt om jag ska vara ärlig.
Efter frukost så bakde jag pizzabullar


Julia ska på utflykt på tisdag med skolan.

Under tiden jag gjorde det så städade Henrik akvariet. Ove (räkan) såg först lite skräckslagen ut men sen såg det ut som om han tyckte att det blev riktigt fint! Tack Henrik!

Henrik ska på styrelsemöte ikväll så då passade jag på att släng ihop en sockerkaka som han kan ta med sig! 

Alma ska leka med sin bästa kompis Emma en stund.

Ja, vi får väl fortsätta i källaren...

Kommentarer
Postat av: sarah

gott med pizza bullar! måste jag med baka ngn dag då lite lite tid finns över!

kram från Sarah

2008-09-08 @ 09:23:43
URL: http://aejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0