skönt

Skönt att det var sista dagen i Växjö idag, i alla fall för denna vecka.
Det har varit en intressant vecka i skolan. Jag känner att jag har varit spänd för jag har ont i nacken men det kommer väl att lätta snart.

Jag hade väl inte så höga tankar om dagen när jag for iväg imorse men föreläsningarna var absolut intressanta. Vi ska lära oss mera om existensens filosofer och etik teorier, jag vet det låter skumt men inte så dumt ialla fall!

Julia har varit och tränat innebandy ikväll. Hon var helt slut när hon kom hem! Det är bra!

Kattsatan har kräkt i dubbelsängen grrrrrrrrr............

Henrik är på väg hem men ska åka direkt på hockey. Ja ja mig gör det inget för då kan jag och Julia ligga på soffan och titta på den spännansde fortsättningen på "hem till gården"!!!!

Marita: Vad roligt att du har läst min blogg! Jag tycker att du ska börja blogga du med! Det vore kul att få veta hur ni har det, vad ni gör osv. Det är bara att skapa en blogg på www.blogg.se
Lycka till!

Till alla andra; en stor kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0