Tidig morgon...

Åh idag väckte Alma mig 5.37 och för en gång skull var jag inte så pigg då! Henrik kom upp vid 7.15 och då byttes vi av, glömde dock att tala om för Henrik att jag gett Sally frukost...
Tro det eller ej men jag lyckdes somna om!
När jag kom upp igen så var jag mera förvirrad än vanligt, fyllde på kaffekoppen med socker istället för kaffe och hällde filmjölken till Alma i ett glas istället för en skål!
Kom i alla fall ihåg att tala om för Henrik att jag gett Sally frukost.
Problemet med det var att han oxå gett Sally frukost!!! Jaha, då får det bli extra mycket träning för Sally idag!
Efter frukosten klarnade det lite (tycker jag själv i alla fall!)

Jag älskar att göra smycken och pyssla rent i allmänhet och på sistone har jag inte haft någon tid över för det.
Idag tog jag mig tid. Det blev ett armband. Jag gjorde själv länken och sen satte jag på röda pärlor (jag har en ny snygg röd halsduk som jag tänkte matcha)
Så här blev det:


Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0