Vilodag?

Jaha idag skulle man ju vila! Så blev det inte!
Imorse hoppade jag på Mr Crosstrainer och jobbade på bra i 7 km. Det känns bra att träna fast det är ju det där med "taktproblematiken". Jag är så beroende av att det är rätt takt när jag ska träna oavsett om det är cykling eller jogging. Idag hittade jag "rätt låt", fast jag hittade bara en lämplig låt,
jag lyssnade alltså på "black velvet" med Alannah Myles
om och om och om och om och om igen i 35 minuter!!!

Eftersom jag ändå hade ångan uppe och var genomsvettig så passade jag på att dammsuga huset. Det behövdes verkligen, jösses jag tror att jag hade ungefär en miljon björkfrö (eller vad det nu är som flyger runt i luften) inne i huset.
Sally flyr som vanligt när det stora monstret dammsugaren kommer fram!

Jag var på Lindex och köpte nya kalaskläder till Alma. Hon skulle ju på kalas hos Annie inne stan. Alma var överlycklig över att få gå på kalas. Tack till Annie och hennes familj!

Ikväll hade vi Thaikycklinggryta med nudlar till middag. Mmmmmmmmm vad gott!

Henrik har varit iväg hela dagen på "Camp KHK" i Tingsryd, Jag fegade ju ur.....
Han väntas återvända till hemmets trygga vrå sådär om en timme! Få se i vilket skick det blir...
Troligtvis hungrig, röstlös (efter allt skrikande) och genomfrusen.
Ja, "själv göra själv ha"!

Kommentarer
Postat av: J

Men syrran det låter inte hälsosamt att bara lyssna på en låt. Man blir ju hjärn tvättatd av låten haha Du får leta upp fler låtar som har rätt tackt. Men sen samtidigt vad är det som stör dig, med att det inte är rätt tackt? Lite kontrolbehov? leer

2008-09-21 @ 23:21:17
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Therese

Det var bara trevligt att ha Alma hos oss! Tack själva..

2008-09-24 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0