En ganska vanlig tisdag!!

Så vad har denna dagen bjudit på? Tja, jag fick lov att stiga upp 05.20 för att hinna med att koka ägg, äta och sätta på ansiktet och frisyren innan jag for till HIA. SÅ vad har jag gjort där.......ingenting! Kolla puls och blodtryck, digitalisera och kolla timdiuresen behöver man inte vara IVA-syrra för att klara av!
Usch jag känner mig negativ och inte kan jag skriva allt jag vill heller........jag vet att det finns en del som läser som kanske för vidare en del saker som jag inte vill. Kanske dags att skaffa en blogg som är lösenordsskyddad?


Har varit uppe på min gamla arbetsplats och pratat lite idag. Vad kul det var att återse sina gamla kollegor, wow vad jag trivdes bra där! Nu är det inte så långt kvar innan jag får nya kollegor och jag vet om att de är ett riktigt härligt gäng som jobbar på Thiva i karlskrona. Det ska bli så kul att äntligen få komma dit ;)

Ikväll ska jag bara slappa och njuta av att vara hemma!

Ha det bäst!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

När var du på 55an? Du passar minsann på när jag inte är där! Hörde på omvägar att det minsann hände spännande saker på avdelningen i byggnaden brevid idag.

Saknar dig!

Kram kram

2009-04-07 @ 19:04:16
Postat av: ♥ MammaRussin

hej gumman...



nu finns kort på det virkade konstverket uppe hos mig..:) hihi..



håller med dig.. ibl vill man skriva av sig och då är en lösenords skyddad del på bloggen skön att ha.. som jag har.. vet hur du gör?? annars kan jag tipsa dig..

kramkram

2009-04-07 @ 19:55:10
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0