En solig lördag!

Ännu en solig dag! Så underbart, vi har nog haft ca 16-17 grader i skuggan. Vi har arbetet i trädgården i bara t-shirt och trekvarts byxor och känslan av att vara barfota ska vi inte bara tala om :)

Tyvärr har en kär granne dött idag. Gatan kommer inte bli sig lik utan honom.

Alma har varit på simskola och därefter var hon hemma hos Annie och lekte.
Vad härligt att våra tjejer har såna härliga och bra kompisar bägge två!

Annars har vi mest varit ute idag. Utemöblerna har kommit fram liksom tjejernas stora studsmatta, så nu väntar ett halvårs daglig studsande. Det är bra!
Jag tog upp kampen med vår gigantiska taggiga buske (har ingen aning om vad det är för sort men taggarna är ca 5-7 cm långa) så gissa hur mina armar ser ut nu! Efter en god match så fick min käre make ta över, men nu är busken i alla fall väck!
Eftersom mannen är på hockeyfest ikväll så blev det ingen grillning idag men ska vädret fortsätta så här så är det inte långt borta!
Tårtan som jag provbakade igår blev sådär (en väldig stark kakaosmak, 70% choklad) men jag har en liten plan om hur jag ska förändra receptet till imorgon.

Ikväll är det Robinsson igen, så ikväll hoppas jag att den där Christian får åka hem med sig!
Ha det gott alla!
Kramis

Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt att du är med! Hoppas du får en fin helg =)

2009-04-05 @ 00:29:33
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-05 @ 00:32:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0