Godkänd igen!

Idag vaknade jag kl 05.10 av att mitt mobilalarm sätter igång med låten "Tingeling" ha ha ha ha ....Helt galet och helt oplanerat för jag vet verkligen inte hur den lyckades hamna där!

Igår när jag kom hem sent efter praktiken så blev jag överlycklig, jag hade fått mail ifrån läraren i handledningskursen att jag var godkänd på min enskilda rapport ;)
Yes, vad skönt!

När jag skulle åka och hämta Alma ifrån dagis så åkte jag förbi denna vackra vy

Man riktigt känner hur allting vaknar till liv igen efter den tråkiga vintern!

Hemma i trädgården har körsbärsträdet börjat blomma!


Här sitter Sally och njuter av värmen tillsammans med oss i uterummet!

Åh vad jag älskar den hunden!

I morgon ska jag till min underbara sjukgymnast igen och bli "knådad på". Faktiskt så försvann den riktigt jobbiga yrseln nästan helt efter förra gången jag var där.
När jag har varit där så ska jag göra ett kvällspass på thiva.

Nu ska jag snart putta Alma i säng!
Ha det bäst!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

Haha, härligt sätt att vakna på!! :D

KRAMAR PÅ DIG!! 8)

2009-04-29 @ 08:14:29
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0