Hemma igen!

Jaha då var första passet avklarat på praktiken! Den största händelsen idag var att jag fick "sticka och sätta nål i armen", kan inte hjälpa det men är fortfarande löjligt förtjust i att  göra dessa moment  ha ha ha ha ....
Ju svårarae desto roligare, dagens patient hade vener som var stora som ett avloppsrör så det var ett enkelt moment.

Vi har idag fått klasslistan och Alma ska börja i B-spåret och alla jublar. Dessutom kommer hon i samma klass som bästa kompisen Emma :)

Bella har snart tömt mitt lilla prydnadsträd med de fina påskfjädrarna.......hon kommer driva mig till vansinne snart.

Nu måste jag snart hoppa i säng, ska ju upp 05.20 igen
God natt alla blogglovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0