Mossig eller?

Mossig i hjärnan kände jag mig synnerligen idag när klockan ringde 05.15.....
Jag har varit på HIA hela dagen, punkt.

När jag körde till dagis för att hämta Alma så kom det en tjej gående längs vägen, ca 15-16 år sådär och det är nu jag började att känna mig mossig när jag märker att jag ojjar mig över hennes klädsel (som kanske är helt normal på en tjej i den åldern!)
Hon hade en svart skinnjacka, svarta jogging brallor (såna med muddar längst ner) vita tubsockor (team sportia) och badskor(!) också teamsportia!!!
Men hallå, hur tänkte hon där?

Som pricken över i:et så hade hon långt superblekt hår och massor av brunpuder i ansiktet och vita läppar (idominsalva) och jättesvart runt ögonen. Är detta verkligen normalt, eller är det ett mått på hur mossig jag är? Shit vad jag känner mig gammal nu ;)

Vad tycker ni?

Till lunch idag hade jag fiskgratäng som blev över igår, jodå det gick att äta idag oxå. Jag hade ett kokt ägg till och en sallad. Kvällsmaten blev en köttfärsröra med CF (creme fraiche) i, sallad och fetaost till det. Gott!
Ikväll ska jag mentalt förbereda mig för mötet med mina nya chefer imorgon :S

Måste även sätta fart att skriva på mina rapporter. Min egna i handledningskursen och den tillsammans med Marie O i vårdvetenskapskursen som heter "Patienters upplevelser av respiratorvård"...suck...
Har tappat lite av inspirationen där känner jag...

Alma tittar på svampbob fyrkant och det driver mig nästan till vansinne!

Gahhhh
Nej tacka vet jag Pippi Långstrump.

Ha en skön kväll!
Kram ♥



.

Kommentarer
Postat av: maria iva ohlsson

hej tösabit, vilken upplevelse hos anna underbart tack för tipset har nu bokat henne inför bröllopet, hoppas dagen varit givande;) vi ses snart kram

2009-04-20 @ 17:34:34
Postat av: lou,

tycker också pippi är sååå mycket bättre :D

fin blogg btw!

2009-04-21 @ 02:15:35
URL: http://lou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0