Möte med chefen!

Idag har jag och de andra två tjejerna varit på möte med chefen och löneassistenten. Jodå allt gick bra! Jag ser fram emot att få komma igång och börja jobba och framför allt börja få LÖN!!!

Annars har jag suttit med rapporten....

Jag skjutsade in Julia till stan för att hon skulle klippa sig på Stråh hos fantastiska Anna. Julia blev så snygg i håret men så tar det oxå en timme att bli tvättad, få hårmassage och bli klippt!
Hur som helst så blev hon jättefin :)
Jag och Julia var oxå på bokia och köpte pennor som hon behöver till att rita/skriva på en tröja som hon tänker fixa till. Det projektet ska bli spännande att se!

Maken har varit i Karlshamn idag och innan han körde hem så skulle han leta efter mandelmjöl till mig på city gross men icke att det fanns där ! Är det någon som vet var jag ska kunna köpa mandelmjöl?

Nej nu är det dags för Alma att hoppa i säng!

Ha det bäst!
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: maria iva ohlsson

hur blev lönen....nyfiken lika bra som min frissa kanske;)

2009-04-21 @ 19:15:01
Postat av: ♥ MammaRussin

hej gumman..



men du kan ju dricka lite vanlig mjölk va?? det gör jag iaf.. fast jag har till och med gott över till och ha vispgrädde i mitt kaffe..:)



kramkram

2009-04-21 @ 21:25:04
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0