Alla hjärtans dag!

I morse vaknade jag av att mina älskade barn kom in med en frukostbricka med ett tänt ljus på. Jag fick världens finaste teckning av Alma


Hon hade gjort en fin teckning till sin storasyster Julia också


Jag blir så tagen av all deras kärlek att jag blir alldeles tårögd.
Jag hade köpt varsen present åt dem som de fick när vi satt och fikade i sängen. De fick vars en hjärtformad lurvig kudde och varsen tröja.  Jag har köpt en present åt min käre make också men han är visst lite trött idag (kom hem vid 03.00 ...) så vi återkommer till honom senare!
Nu vankas det simskola och därefter blir det pulka åkning och då ska Henrik vara med!

Hoppas alla får en härlig alla hjärtans dag med mycket kärlek och mys!

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

vilka fina teckningar.. det är det bästa man kan få av en lite tjej...:) jag har drivor av olika teckningar från mina teens var små...

kram

2009-02-14 @ 23:26:07
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0