Ambulans och dykare!

Steg upp kl 05.20 och såg som vanligt ut som Kurt Olsson i huvudet

Lyckades förvandla mig till Anne innan jag åkte iväg till IVA och idag var det extra spännande.....jag fick åka ambulans! Tjoho!
Det var ju lite extra kul att få åka utan att vara sjuk själv. Färden gick till marinbasen och målet var tryck-kammaren.
Jag kan inte avslöja mer med tanke på sekretessen, men det var spännande att få se.
Jag hade dessutom sån tur att jag fick en alldeles egen guidad tur av en narkos kille, och inte nog med det utan i dyk-tanken hade de en övning så att det var ett gäng dykare där (i bara badbrallor!) ha ha ha ha

På vägen hem körde jag förbi Beckers och köpte färg till Julias rum.
Henrik var redan hemma med Alma när jag kom hem, hon hade blivit krasslig på dagis.
Julia håller på att leta kläder i källaren, hon ska på fest på lördag och temat är 80-tal. Jösses det där har man ju faktiskt upplevt på riktigt! När jag ser Julia i mina gamla kläder (som jag hade på mig på fullaste allvar) så håller jag på att skratt ihjäl mig;)
 
Imorgon bär det av till skolan, jag ska presentera mitt handledningsfall och så ska vi ha bokseminarie.....suck......
Ha en skön kväll!



Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

åhh vilket såpännande jobb du har... fast jag hade inte klarat av det.. har riktig illa kräkfobi.. hua.. och har svårt för sjukhus överhuvud taget... när stina föddes var jag helt förkrossad för jag var tvungen att stanna kvar en dag innan hon förddes och 2 dagar efteråt.. haha.. hon var så stor så de var rädda för att hon skulle få blodsocker fall... när jag fick mina teens föddes så for jag hem samma dag..:)

så knepig är jag ibl...hihi...



hit har jag flyttat min blogg...



enburkrussin.blogspot.com



har fixat blogglovin som du kan följa nya inlägg med ....



vad tråkigt att lilltjejen blivit sjuk igen..:(



kramkram

2009-02-05 @ 20:16:01
URL: http://enburkrussin.blogspot.com/
Postat av: Annahoj

ååå vältränade kroppar i en dykar bassängler Det hade jag med viljat sett. På tal om 80-tal så kommer jag ihåg dina illgröna byxor med svarta prickar. Nion rosa tröja, rosa och gröna skarfsar.ler Och all gem i neon färger som du samlade på, och hängde på snören i taket. haha. Kram syster yster

2009-02-05 @ 21:07:51
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0