♥ Bara en dag

Idag har jag varit på skolan tillsammans med Marie O och jobbat med rapporten. Måtte den bli klar snart..... annars då? Ja idag har jag faktiskt lite skrivtorka, eller inte... äh jag vet inte.....Ofta är det så att jag har så himla mycket i huvudet som jag skulle vilja skriva om men då skulle varje inlägg bli hundra mil långt och jag skulle inte göra annat än sitta och skriva. Jag blir väldigt lätt beroende, kan ju vara lite farligt det oxå ;)
Till saken hör att jag ägnar mer och mer tid vid datorn, hm.......jag undrar vad som kan vara normalt per dag?
Hur mycket tid ägnar Du åt att sitta vid datorn per dag???

Julia har namnsdag idag, Grattis stumpan! Hon är just nu på bio med mormor och morfar. Nice! Den lilla sorken (Alma) har åkt inlines sen hon kom hem ifrån dagis, så det gäller att akta tårna när hon susar förbi!
Efter jag hade hämtat Alma tog jag åter igen upp kampen mot mina gråa hår (den bara ska jag vinna!) så under tiden färgen satt i hårbotten stod jag och lagade mat, vilken syn va? Men så är det när man är kvinna - man har en grym simultan kapacitet ;)

Resten av veckan ska jag vara på IVA, så imorgon blir det till att stiga upp kl 05.15! Ja det spelar mig faktiskt ingen roll alls, jag är morgonpigg av mig!
Ha en skön kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menar hur lite tid???

Sätter på datorn när jag vaknar och stänger av den när jag lägger mig.. imorgon ska jag banne mig föra bok på hur liiite tid jag spenderar vid datorn ;-)

2009-02-16 @ 22:01:08
URL: http://marklanda.blogg.se/
Postat av: sara

missat många inlägg hos dej sista tiden, det måste betyda att jag inte vatt såååå mkt vid datorn sista tiden!! he he

nej men med handen på hjärtat, kanske en timme om dagen..om det inte e "blogg-dag"...då blir det iaf tre timmar! Kollar kommentarerna som en HÖK! Mohahahah!

2009-02-18 @ 15:57:00
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0