Kalas!

Idag har vi haft lite kalas för Alma . Mormor & Morfar (de kan tyvärr inte komma på födelsedagen) kom med paket. Moster Johanna skulle varit med men fick visst förhinder (det vill jag höra allt om!) så vi ser fram emot att träffa henne den 28:e istället! Jag hade gjort en prinsesstårta till Alma (rosa så klart!) och Alma ville själv dekorera den. Så fin!


Vi sjöng och Alma önskade sig något och blåste sen ut alla 6 ljusen på ett andetag.


Alma fick det hon hade önskat sig; inlines och knä & armbågsskydd (som kan blinka!) Lilla vovven Smilla var oxå med och gissa om Bella blev ledsen när smilla åkte hem.


När gästerna åkt och Henrik farit iväg till hockeyn så satte jag mig en stund i soffan och ägnade mig åt mina favoritsysselsättningar; blogga och titta på hem till gården! Underbart!


Julia följde med mormor & morfar hem och ska vara där ett par dagar och bli ompysslad. Mysigt, jag är faktiskt riktigt avundsjuk. Det är helt underbart att komma hem till mamma och sova över.....Mamma och taxifar, jag älskar er, ni är bäst!

Nu är Alma helt genomvåt av svett (åkt inlines inne i tre timmar!) så nu tror jag att det dags att varva ner. I morgon ska jag till skolan och träffa Marie O, vi ska försöka göra undan det mesta av rapporten.

Ha en skön kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Syster yster

ler Ja ursäkta att jag inte kom idag. Men jag ser att du och familjen haft en underbar helg, och det glädjer mig. Kram

2009-02-15 @ 18:58:33
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

hej hej..:) nej den (Cyklokapron) har jag inte testat.. p-piller kan jag inte äta, tål inte det.. det är hormonerna, jag blir helt sjuk av dom.. testat alla sorter tror jag..:( skulle behöva äta p-piller för pms som är ännu värre, haha.. oj vad jag klagar nu då.. ;)



vad söt hon är din lilla tjej...:) urgullig.. kul för henne att åka och bli ompysslad av sin mormor.. det har mina stora blitt för stora för nu...:) men en och annan shoppingtur går bra än.. :) sedan blir det väl stinas tur , när hon blir lite äldre..



ha det gott..:) KRAM

2009-02-15 @ 19:35:50
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag vill me ha rosa tårta!!!

Kram kram

2009-02-15 @ 20:50:06
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

ska nog testa den lilla tabletten du! Tack för tipset.:) Men den tar inget av pms besvären va eller?



Det blir nog så att gubben får åka och jobba isl för mig. Jag kan inte resa mig upp knappt. Pust: tur vi jobbar på samma jobb, så får jag jobba på tisdag isl.:)



god natt!!

2009-02-15 @ 22:17:36
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: sara

grattis på lilla Alma från mig med =)

vikken fin tårta =)

rosa! DRÖMTÅRTA JUE!

kramiz

2009-02-18 @ 15:59:59
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0