3/1-09

Tjohooooo det snöar idag!
Äntligen skulle jag vilja säga. Nu ska väl ändå pulkorna få användas! Snön gör att det blir lite ljusare ute och lite roligare. Alma är på kalas så hon har ännu inte varit ute i det. Men det har vovvarna som tyckte att det var jääääääätte skoj! 



Bella är ju som sagt lite frusen av sig men har fått ärva en jacka av "morbror" Max som har växt ur sin. 


Nu är det knappt att jag kan lägga band på mig längre.......jag vill verkligen ha bort julgrejerna! Lika mycket som jag längtare efter att få ta fram dem under hela hösten så vill jag verkligen ha bort dem nu! Får se vilken av de närmaste dagarna det blir.......jag orkar i alla fall inte vänta till "tjugonde dag knut"!
Ha en skön vintrig dag!
Kram  


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag lottar ut en bloggdesign på min blogg :) Klicka dig dit och va med du också :)

2009-01-03 @ 18:18:37
URL: http://sorotsia.blogg.se/design

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0