Kändis i växjö!

Ok nu kommer min man att bli fullkomligt överlycklig, jag har sett en av hans idoler på universitetet i Växjö idag. Och den lokale kändisen är..........hockey primadonnan Daniel Brasar!
Om jag ska ta hela historien från början så var det så att jag har sett Daniel innan på skolan (han verkade så väldigt bekant) men då sa jag till mina kompisar: kolla den killen där borta, visst är han lika Jamie Oliver (nakna kocken)????
Jo de höll med mig.
Idag när jag såg honom igen, han läser till Polis (huuuuuu så hemskt!) så kom jag ju på vem han är, det mest kända hockeyspelaren i Karlskrona!

Visst ÄR de lika varandra???

På tal om kock så gjorde Alma en jättegod efterrätt idag

Blodapelsin med honung och smulad kaka på! Yummi vad gott!
Receptet kommer från Niklas på Bolibompa webben.

Alma har lyckats slita sönder sin jacka idag på dagis....ja jag har väl inget annat at göra ikväll?! Lika bra att sätt sig och sy nu då.
Ha en skön kväll alla!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annahoj

ååå vad skrämmande lik

2009-01-28 @ 17:18:04
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Annahoj

ååå vad skrämmande lik

2009-01-28 @ 17:18:29
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Annahoj

ååå vad lika

2009-01-28 @ 17:19:54
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Daniel Brasar

Tack för komplimangen.... ;) men primadonna var väl att ta i.... ;)

2009-03-20 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0