Mörbultad

Det är så jag känner mig idag, som en pigg 90-åring ungefär! Men i morse så var Henrik ute med vovvarna på så vis eliminerade jag risken att råka ut för en pissig start på dagen!  

Idag har jag och Alma varit hos uroterapeuten Agneta. Hon är så himla duktig och Alma (och vi) får bra hjälp av henne.
Därefter så var vi förbi leklandet och kollade upp lite kring barnkalas och sen köpte vi lite mat med oss hem från Mc Donalds.

I övrigt har jag och Alma bara softat idag, åh så skönt! Under tiden Alma satt och kollade på den nya bolibompa webben tog jag (återigen) upp kampen om de förfärliga gråa håren,  i mina ögon är de många och långa, kanske inte är så illa som jag tror men färgas bort ska de minsann!

Henrik är i källaren och bygger innerväggar och jag.......ska lägga mig på soffan och läsa lite tråkiga artiklar.
Ha en skön kväll

Roliga bilder på djur som katter och hundar.

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Tack för din kommentar. Skönt att det inte bara är jag så tycker så :) Kram!

2009-01-23 @ 19:22:00
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Hej!Ja hon växer o står i,blev 2 månader igår o väger 6kg hon e såå himla duktig redan.. sov i sin säng för första gången inatt o det gick kanon bra! Ammade henne i min säng o sen la jag henne i sin säng tänkte att jag skulle testa bara.. o det gick alldeles utmärkt..hon somnade efter en liten stund o sov från klockan 1 till 6.55 ca...ti hi.. det kanske inte funkar varje gång förstås..ti hi.. men det var duktigt av henne ändå tycker jag.. Allt bra med er?Vet du?Det e har varit så skönt att få läsa dina kommentarer när jag loggat in på bloggen... känns så tryggt på nåt vis..Puss o kram

2009-01-24 @ 12:02:27
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Ulrika Plessen

Ja, visst är Agneta underbar. Noah träffar oxå henne ibland!

Ha en skön helg!

Kram kram!

2009-01-24 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0