Seminarie!

Idag var det så dax för skola igen....vi började med heldag, seminarie av hemuppgiften vi haft under julen (för inte ska man få vara helt ledig inte!) så idag har vi gått igenom och disskuterat vetenskapliga artiklar båda avigt och rätt. suck........det är ju inte det roligaste jag vet.
Julia har haft studiedag idag så hon har varit ensam hemma med vovvar och katter, Bella har visst lyckats att välta ner en blomma i soffan ggrrrrrrrrrrr

På tal om blommor så har jag ett par sticklingar av "spindel lilja" om det är någon som vill ha! Säg bara till! De blommar inte förrän tidigast andra året men eftersom blommorna är så vacklra så är de väl värda att vänta på


Imorgon ska vi få öva oss på att hålla fria luftvägar och förhoppningsvis intubera på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi lära oss dialysapparaten! Det ska bli kul!

Mannen är iväg på Hockey i Gislaved ikväll...det innebär att jag blir kung över fjärrkontrollen och kan titta på hem till gården i lugn och ro!

Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag skulle jättegärna vilja ha sticklingar av spindellijan, den är jättevacker.

God fortsättning på 2009



Kram

2009-01-07 @ 20:34:40
URL: http://tinnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle jättegärna vilja ha stickling av spindelliljan, jag hade i trädgården för ett par år sedan, men missade och ta in dem för vinterförvaring så nu är dem borta....:-(

Vaddå kund...menar du inte drottning över fjärrkontrollern? :-)



Kram

2009-01-07 @ 20:37:29
URL: http://tinnie.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag skulle jättegärna vilja ha stickling på spindelliljan, den är jättevacker. Hade i trädgården för några år sedan men missade och ta in dem för vinterförvaring. :-(.

Vaddå kung... menar du inte drottning över fjärrkontrollen.



Kram och ha en skön kväll du med.

2009-01-07 @ 20:39:59
URL: http://tinnie.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tack så jätte mycket :D ha ha, ja det kan man säga. :)

Ha en bra kväll!

2009-01-07 @ 21:13:44
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

wow, vikka grejer ni ska lära er. .

Jag bara häpnar. . dialys..hm. .detta måste jag slå upp. . hi-hi. . Ha en skön helg :)

kramiz från mig

2009-01-08 @ 18:11:09
Postat av: sara

wow, vikka grejer ni ska lära er. .

Jag bara häpnar. . dialys..hm. .detta måste jag slå upp. . hi-hi. . Ha en skön helg :)

kramiz från mig

2009-01-08 @ 18:11:47
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: B

Ditt dåliga självförtroende är obefogat, men vad hjälper det att säga det .. du lär inte tro mig.

Du vet vilket skåp du kan hänga sticklingar på om du har några över. Mina växter har inte fått omsorg, de är väldigt få till antalet nu.

Kram.

2009-01-08 @ 19:00:51
Postat av: Sarah Karlsson

hejsan Anne! Skönt för dig att ni har ert seminarie oxå över!!!!

Vi har oxå lagt det över jullovet (!) för att man INTE ska få vara ens lite ledig! Gah...

Skönt iaf att det är över för den här gången! Vi hade vår sista granskning...:-) Nöjd!



Spännande med intubation! Men nog svårt allt:-) Visst, som våra lärare säger- en vidareutb på avancerad nivå SKA vara svårt!!!



Trevlig helg på Dig!

2009-01-09 @ 13:18:19
URL: http://snara.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0