Snabbis!

Jag vill börja med att tacka alla som engagerat sig och varit snälla och skrivit tips på medium. Jättekul att få så mycket respons!! Nu ska jag noga överväga alla förslag!
Idag har jag träffat underbara Jennie Eneroth och pratat skola, hus och operationer (hon är op-sköterska) och det var så roligt att träffa henne igen!
Jag har fått tillbaka min lagade mobiltelefon....trodde jag ja! Men nejdå, de har visst tröttnat på min trissta telefon och skickade mig en alldeles ny av samma ras, Ericsson K850!
Så nu ska jag "flytta in i den".
Annars handlar det mest om att läsa vårdvetenskap.............

Jag har blivit lite flinkare på att fixa med min volume master och resultatet är HELT FANTASTISKT! En sån borde finnas i alla hyfsat långhåriga kvinnors hem (har man riktigt kort hår så kanske resultatet blir affrofrilla av det!).

Om en liten stund kommer Marie & Tobbe, vi ska käka pizza ihop och så vill jag höra allt om hennes examensbal som var i lördags. Hon är ju äntligen färdig leg veterinär! Grattis stumpan!

Ha en skön kväll!
Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jo, det kan vara rätt jobbigt ibland. Men man får lära sig att stänga bort det och vara tuff :)

2009-01-17 @ 14:33:08
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 18:35:40
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0