Solen!

Jaaaa jag såg den i morse en stund! Underbart!
Dagens lunch blev "Annes egna kroppkakor" Jag tycker INTE om kryddpeppar och inte fläsk så i mina kroppkakor är det en fyllnaing som består av: vitkål, skinka, vitlök, vit-balsamvinäger och fetaost.
Sååååå gott!!

Jag vet, det ser ju färglöst ut men det är verkligen gott!

Till eftermiddagskaffet gjorde jag "sylt rutor", ett recept från Sju sorters kakor. Mmmmmmmm så gott det oxå!


Tyvärr åt jag mer än en... Ja ja det är ju söndag!
Under tiden som Alma var och lekte med Johanna satt jag och läste de där förbannade artiklarna.........
Fick sedan lite dåligt samvete över de små hundarna så jag jagade med mig Julia och vovvar på en promenad längs mitt underbara Nättrabyån.
Sally börjar bli sugen på att bada men det är minsann för kallt. Hon får vänta tills det är badväder ute!

Så vad har mannen gjort i helgen? Jo han har stått i källaren och svurit hemska ramsor över regelverket som ska upp för att kunna bygga innerväggarna. Nu verkar just det problemet vara löst så nu ska vi bara lyckas med konststycket att få hit en elektriker.....
Ska bli spännande att se när han dyker upp!

Ha en skön kväll!

ps lite skoj:
Sirra på de fyra prickarnai mitten av bilden i ca 30 sekunder, lyft blicken och titta sedan mot en vägg (eller bara blunda) vad ser du????

Kommentarer
Postat av: Annahoj

oo fyy detta var ju obehagligt, jag ser ju jusus överallt, å det släpper ju inte på direkten. Nästan som en liten hallis..wow haha

2009-01-25 @ 22:52:01
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: sara

ha-ha. . klockan sex på morgonen sitter jag och stirrar som en vålnad på data-skärmen, i ett desprerat försök att se ngt ballt med bilden :)

när jag blundar ser jag ingenting. . jag somnade nästan när jag blundade :)

så himla trött, så när jag e i skolan vid åtta ska jag försöka mig på det igen - efter slängt i mig åtta koppa kaffe :)

ha en bra start på en ny vecka :)

2009-01-26 @ 06:14:09
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: Mamma o Taxifar

Tjenixen!!!

Du kanske skulle lägga ut ditt recept på dina berömda kroppkakor;-)

jag tar gärna emot det.

Kram Mamma

2009-01-26 @ 10:05:55
Postat av: bea

gud vilken äklig bild...ush jag såg han länge...

2009-01-26 @ 10:36:30
Postat av: maria o

jag såg ingenting....kan beror på att jag tittade in i väggen som var full av medaljonger ;)

2009-01-26 @ 22:26:57
Postat av: Catrin

Hej.... Åh vad länge sedan jag såg den bilden. Tycker det é lite läskigt..

Trevlig helg och du.. Bilden snor jag ;)

2009-01-30 @ 12:19:55
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0