Tenta ....

från 09,00 till 15.30, puh....Det har varit en tuff dag så nu är jag helt tom i huvudet (mer än vanligt!) och tyvärr känner jag att jag börjar få ont i halsen oxå. Ja då var det dags för en rejäl kur av "Esberitox"! Effektivt mot förkylning men man måste nog tro lite på det oxå! Och det gör jag.

Ikväll är det premiär av Bygglov (snygga Matte!) och nästa vecka är det faktiskt en kompis til mig som programmet ska handla om! Söta Stina som jobbar som sjuksköterska på avd 55 i Karlskrona. Det ska bli skoj att se!
Sen ikväll fortsätter det med underbara Dr House, undrar om det är Lupus ikväll?

Annars har jag inte så mycket att tillägga nu utan ska stoppa Alma i säng!
Återkommer när hjärnan har återhämtat sig ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah Karlsson

hoppas Tentan gick bra idag!!!!

kram sarah

2009-01-13 @ 19:35:09
URL: http://snara.bloggproffs.se
Postat av: Annahoj

inte undra på att du är slut i huvudetler menade det på ett snällt sätt. Haha kram

2009-01-13 @ 20:31:01
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0