Måndag!

Oj vad varmt det har varit i natt...sovit dåligt....sen kom Alma och väckte oss 04.27
Man ska inte klaga på värmen men det tar ett tag innan man har vant sig vid den. Ska jag vara ärlig så trivs inte jag när det är för varmt. Det blir härdsmälta i hjärnan :S

Nu har maken ordnat så att vi har spotify i datorn (det var det inlägget om nätbingo handlade om!) så för de som har undrat så har jag inte spelat på nätbingo.
Spotify är ju helt fantastiskt!!!

Idag fyller Sallys andra valpkull 1-år, grattis till er!
Stolt Sally med sina nyfödda!

Hera

Zeus och Hera

Artemis och Zeus

Jag och Artemis ligger och vilar oss under ett träd!

Ett par dagar innan de lämnade oss och åkte till sina nya familjer.
Vilken rolig tid (och jobbig...) Alla valpar som Sallys fått kommer för alltid att vara "våra små".

Efter kvällsmaten så for vi till Anette och Bengt för att gratulera lilla Nova (Hera i stamtavlan) hon fick leksaker och godis av oss och vi fick god fika av dem.
Hundarna kommer så himla bra överrens med varandra. 

 Julia på deras altan.
 
Anette leker med alla hundarna och Bengt fotograferar.

 
Här är dagens "födelsedagsbarn"!

När vi kom hem så satte jag och Alma luktärt fröer.

Imorgon ska jag stiga upp vid 05.00 för att det blir en tidig avfärd till växjö. Rapportseminarie hela dagen.......Håll tummarna för att det går bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..:)



skönt att du kommer inte ibland iaf hos mig.. hihi.. knepigt det där..



jag orkade inte baka brödet ikväll, men imorgon ska jag försöka mig på det..

hur går det med din mage och Gi??

som jag skrev hos mig innan nu ikväll så är jag mycket taggad nu igen efter en slapp period..



nu kör vi så det ryker gumman..:)

KRAM

2009-06-01 @ 21:10:34
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Carma ♥

Fy vad tidigt, jag håller tummarna =)

Tack så mkt sötis för att du röstat på mig =) blir så glad!

Kramar om <3

2009-06-02 @ 11:55:53
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0