Sill och snapps frukost

Igår så var jag något lite trött, kanske berodde på det jättegoda rosévinet som jag drack på examensdagen?!

Hur som helst så var gårdagen mannens dag. Han och några kompisar skulle åka till


Så vid 10.00 var det dags för sill och snapps frukost hemma hos oss! Det var ett gäng glada karlar som ganska snabbt blev rock sugna!


Jag fick den "stora äran" att köra dem till festivalen utanför Sölvesborg. Det var de och ca 35000 till glada rockers. Hårdrock har aldrig varit min musiksmak så jag var ganska glad över att slippa gå med!
Vädret var inte med på noterna utan med jämna mellanrum så öste regnet ner på dem.

Kan avslöja att maken kom hem vid 03.00 i morse och nu är han "sjuk"!

Vi har bröllopsdag idag....

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Russin

hej gumman



det går inte att "bara" byta färg och teckensnitt på blogg.se.. då måste man skriva in koder vilket jag tyckte var både krångligt och jobbigt.. men i blodspot.com så finns det en lite knapp att ändra på tar en sekund!!! :) smidigt och bra..

du får byta blogg värd, hihi..:)



stackars mannen din som är sjuk idag .. ;) eller inte..;)



jihooo, ställde mig på vågen imorse och nu tror jag vikten har vänt nedåt igen.. hiihi.. jag är tillbaka.. YES!!!



ha det bäst vännen..:) KRAM

2009-06-06 @ 09:59:58
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Russin

hej gumman..

tyvärr gå det inte att ta med din design... det är inte uppbyggt på samma sätt.. men jag kan nog hjälpa dig på någon vis.. :) med en header och en bakgrund.. :) sedan är det så lätt att bra "dra omkring" alla listor i sidomenyn.. du kan ju regesrera en blogg på blogspot.com med samma namn som du har nu.. så är det bara att länka till din gamla blogg.. som jag gjort.. :) jag hjälper dig om du vill.. :)

kramrkam

2009-06-06 @ 15:05:59
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Lina

Sjuk?? Hmmm?

2009-06-06 @ 15:30:43
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: emily

haha, de har man hört förr. "jag är sjuk...."



Grattis på bröllopsdagen!

2009-06-06 @ 18:27:07
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0