Sköna söndag!

Idag har vi gjort allt och inget känns det som.
Vi var i skogen med Anette och Nova. Så skönt att komma ut! Vi traskade på i 1½ timme med våra hundar. När vi kom fram till bilen så var hundarna fulla med fästingar,  men de hade i alla fall inte hunnit bita sig fast!


Vi såg en del får längs stigen.


Sally är som gjord för att sitta modell, Bella däremot har nog fått parkinsons sjukdom för det blev inte ett enda bra kort på henne ha ha ha....


Alma var med och njöt av att vara i skogen.


När vi kom hem så satte jag upp en av mina examenspresenter. Jättefina skyltar i trä som jag monterade upp på väggen ovanför säng-gaveln. Ett bra budskap att se direkt när man är nyvaken, eller hur? Tusen tack Johanna och Peter för den fina presenten!


Av mina kära barn fick jag detta fina hjärta med samma ljuvliga budskap. Den har jag hängt på väggen i köket. Som ni ser återkommer detta med Carpe Diem ofta i min vardag och även på bloggen!


Under eftermiddagen kom lilla Annie och lekte med Alma. De leker så fint tillsammans och har hur roligt som helst ;)
Jag och maken har varit och röstat och till middag hade vi skinkstek med gräddsås och nypotatis.

Vad har Ni haft till middag???

Idag har jag vägt mig......Tada - 0,4 kg och det är jag faktiskt nöjd med med tanke på att jag inte kan äta samma feta GI-mat längre samt att jag fuskade (för första gången) i torsdags då jag åt både smörgåstårta och jordgubbstårta!
Totalt har jag nu gått ner 8 kg!!!

I morgon ska jag börja jobba på min nya arbetsplats Thorax IVA här i Karlskrona. Det känns faktiskt lite nervöst men samtidigt såååååå kul;)

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Russin

hej gumman..

8 kilo är ju jätte mycket.. det är väl 2 stl på kläder nästan va... :) Bra gjort vännen.. du kanske har ätit för mycket fett iaf.. ???



vilka fina kort och vilken fin vovvedag du haft.. längtar efter "min" wiskey" nu på sommaren.. han var så mysig.. :)



kramkram nu ska jag i säng, smet lite tidigare från jobbet i dag.. :)

2009-06-08 @ 00:01:24
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Annahoj

ååå den passade ju bra i sovrummet. Fina bilder. Kram syster yster

2009-06-08 @ 13:27:40
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0