Bortkastad dag (nästan i alla fall!)

Jaha vi hade fått besked om att det skulle vara en obligatorisk föreläsning i växjö idag. Det var ingen närvaro kontroll och föreläsningen var så tråååååååååkig. Föreläsningen var "Tydliggörande processer i vårdande sammanhang" - låter kul va?
Därefter hade vi handledning i vår rapportskrivning......gahh....vi har en del att jobba med om man säger så:(

Nä nu får vi vara lite positiva!
Maten som jag åt till lunch, de har jättegod mat på universitetet i växjö. Dagens vegetariska var rödbetsbiff med gurk/vitlöks yoghurt, bulgurn tackade jag nej till och tog istället blomkål och broccoli. Så gott!

Dock känner jag mig lite "muskeltrött" och jag är lite osäker på hur jag ska justera det (det borde jag ju veta!) om det är att jag ska äta mera av proteinet eller mera fett, för jag misstänker att jag förbränner muskelmassa och så bildas det syra lokalt...
Någon som vet?
Ikväll är mannen på möte så det innebär att jag får bli kung över tv:n, äntligen en stund till att se "hem till gården" ;)

Imorgon ska vi sitta och jobba några timmar effektivt på BTH. Pust....
Nu ska jag umgås lite med mina älskade barn!
Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0