Massage!

Idag har jag varit hos min underbara sjukgymnast Anders Broström och fått massage för min dåliga axel/nacke/rygg.
Oj så skönt! Jag hade ju sån otur på mitt allra första jobb inom vården (17 år och vårdbiträde) när vi skulle förflytta en patient så lyfte jag fel och det smällde till i min vänstra skuldra/nacke :(
Det är super jobbigt att ständigt ha ont....

Jag har blivit så inspirerad av MammaRussin så jag har köpt en bok om GI-mat

Denna gång tänkte jag faktiskt göra allt i rätt ordning, dvs läsa boken om hur man gör innan jag kastar mig in det och sen konstaterar att det inte fungerar. Jag ska alltså läsa om detta först!
Jag kan bara inte begripa hur jag ska kunna sluta äta bröd, jag älskar ju bröd!
Och vad ska man våga kasta i munnen om man får en sån där nära döden upplevelse när man tror att "jag-dör-om-jag-inte-får-något-sött-inom-tre-sekunder"!
Någon som har ett förslag?


Nu till något helt annat.
Är det någon som är sugen på att passa Bella nästa vecka från torsdag morgon till lördag kväll?

Imorgon ska jag vara på operation hela dagen. Det ska bli så spännande! Hoppas jag hinner med flera olika operationer!
Ha en skön kväll alla!
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej ..

åh vad kul att du blir peppad du med..:) den där nära döden om du inte får äta godis eller nått sött.. det försvinner.. jag har faktiskt inte känt sug efter godis på flera dagar, kanske en vecka till och med.. :) eftersom du äter fet mat så får man inte det suget.. låter konstigt men så är det.. men det första tre fyra första dagarna är de jobbigaste.. drick massor av vatten... :)



mina teens har alltid ätit grönt och grönsaker..:) sonen äter inte tomat och dottern äter inte lök .. annars går det mesta ner..:) dom är duktiga.. hoppas stina blir lika duktig som sina stora syskon...



kram

2009-03-10 @ 20:31:10
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag vill passa Bella!!! Vill vill vill!!!! Passar det med katt??? Jag skulle verkligen behöva en extra varelse att ägna min kärlek åt!! Hör av dig!

Kram

2009-03-10 @ 21:58:49
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: ia

Åh vad skönt med massage! Men trist med din "skada".

Vilken jäklans otur!

Lycka till med GI-metoden, visst är Mamma russin duktig!

kram kram

2009-03-10 @ 22:29:28
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Du får försöka nycktratill från ditt sockerberoende. 12 stegs programmet.haha.. Vet du om att enligt en ny studie så väcker socker sjävförakt hos många människor, och självförakt gör att vi stätter i oss ännu mera socker och mat. Sug på den karrmelen. ler Jag vet själv med mig att jag är svag för socker. Kram syster yster

2009-03-10 @ 23:22:38
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: sara

operation? jag säger det igen! ni e mina hjältar - for real - ni inom vårdyrket!

2009-03-11 @ 19:51:24
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0