Ont i rumpan!

Idag har jag bara suttit hela dagen på föreläsning....suck... mycket intressant men man får ju ont i hela kroppen av att bara sitta! Eller hur? Sen är det så att jag tror att jag har mycket "fria syror" i kroppen för emellanåt blir jag öm i muskler som jag nte tycker att jag borde känna nått obehag av. Eller kan det vara en viss proteinnedbrytning just där. Är det någon mer än jag som har upplevt det?

Vi har haft strålande sol hela dagen (när vi satt inomhus) och när jag just hämtat Alma på dagis så öppnade sig himlen och det fullkomligt bara öste ner regn/hagel :(
Nu skiner visserligen solen igen (men det är mörkt som fanken ute så det blir nog mer) men nu har jag duschat och känner inte för att gå ut. Nu har jag ju en massa på bloglovin att läsa!

Ikväll är det familjen annorlunda igen, det ska jag titta på!

Ha en skön kväll alla!
Kram


Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hejsan vännen..:)



jo du , här har vi snö och det tok snöar nu med..:(

vill inte, vill ju ha vår nu..:)

visst var det äckligt med ketchupen.. det är skitbra att leta rätt på nått man kan jämföra med...

kramkram

2009-03-23 @ 19:16:42
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0