Söndag = Vägnings dag!

Ddddddddddrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (betyder Trumvirvel!)

- 1,7 kg denna vecka!!!!

Lägg det till förra veckans fantastiska minskning på - 2,4 kg
Totalt - 4,1 kg tjohoooooo!


Sammanfattningsvis har det inte varit direkt svårt om man bortser från de tre första dagarna innan förbränningen satte igång till ketos. Nu börjar man få lite bättre koll på vad man ska äta. Den riktigt stora vinsten är att jag har mått bra av att inte ha stora blodsockersvängningar.
Nackdel med det hela är att jag känner mig muskelsvag och hjärnan orkar inte riktigt gå på full fart utan jag känner mig lite förvirrad och slö i tankarna emellanåt. Det kommer nog att rätta till sig!

Har idag varit på valpkurs med Bella. Henrik är hundförare och jag stöttar och lär mig en del jag med. 


Mannen har även målat klädkammaren idag. Coolt att det blir så fint i källaren. det är ju trots allt 6 år till sommaren sen vi köpte huset. I övrigt har jag bakat äggmuffin, duschat Alma, bytt sängkläder, lagat middag. Ja...det finns alltid nått som måste fixas med. 

Nu ska vi strax äta!
Ha en skön kväll! 
Kram

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad du är duktig Anne!! Grattis!! Blir så glad för din skull!

Kram kram

2009-03-29 @ 17:16:49
Postat av: Malin | bloggdesigner |

svar: Åh, tack så jättemycket för ditt svar! Jag tror nog att jag måste besöka en gynekolog, och hoppas på att dom kan ge mig något. Som tur är så är det över för denna månad, kan leva lite normalt igen :) hoppas allt är bra med dig! kramar!

2009-03-29 @ 21:45:49
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

AAAHHH!! Hallå tjejen!! vet du hur glad jag blir!! GARTTIS!!!

du är ju så himla bra.. jag har gått här hos dig och trampat och väntat på ett vägnings inlägg.. och så kommer detta.. goo girl!!



KRAM

2009-03-29 @ 22:18:56
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0