Datorn ska förvandlas

Nu ska jag snart köra iväg med Alma till "Dr Agneta".
Därefter ska jag lämna in min lilla dator till en kille på OnOff som säger att han ska kunna förvandla den! Eftersom inte det mobila bredbandet fungerar tillfredställande med Linux systemet så tror de på OnOff att om man ändrar till Windows operativsystem så ska säkert bredbandet fungera sen.
Min stackars lilla dator...hoppas att jag får tillbaka den idag.....tyvärr måste jag erkänna att jag är beroende av den!
Jag kanske måste gå i terapi och bli "avgiftad" ha ha ha ha....

Deadline för rapporten är kl 24.00 inatt......vi fick nyss tillbaka rapporten, den är tydligen inte klar ännu enligt vår handledare :mad:

Ja ja kanske tur att jag inte har min lilla ögonsten (datorn) hemma under dagen då!

Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

god morgon vännen...



min mage mår toppen idag.. hoppas din gör det med..haha, nu fick jag en släng av pensioners varning här.. två gammlingar som diskuterar sina magar!!! usch det måste vi sluta med hurrru..;) hihi.. för vi är ju sååå unga visst!!! ;)



hoppas du får hämta en fullt krya liten dator senare... och att din handledare blir nöjd tillslut.. kramkram och ha en fin fin dag gumman!!!

2009-05-19 @ 10:17:08
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0