Har klarat dagens tenta!

Tjohoooooo, så skönt att jag klarade dagens tenta ;)

Då är det "bara" elddopet kvar - att om en vecka presentera och försvara vår rapport inför eximinatorn på rapportseminariet, usch.....

När jag hade hämtat hem Alma så kokade jag ihop en rejäl laddning såpbubblor till henne. Just såpbubblor kan hålla henne sysselsatt och det är ju blligt att fixa själv! Vackert och roligt! 
Idag har Alma och hennes jämn gamla kompisar varit uppe på den stora skolan (där Julia går) och där fick de äta lunch. Vilket äventyr va? Att få gå till skolan och öva sig på att hämta sin mat och dricka själv, hur kul som helst! 

I morgon är det äntligen dags för mig att få träffa en örondoktor! Det ska bli spännande att höra vad han har att säga om min yrsel och knasiga näsa!

Ha en skön kväll alla!

 

Kommentarer
Postat av: Carma ♥

Stort Grattis!!!

Ja visst var den bra, Änglar och demoner =)

Ska han skriva en till bok alltså?

Men jag undrar om I cirkelns mitt och Gåtornas Palats kommer att göras till film egentligen.

Robert Langdon är väl inte med i dom, kan det då bli någon film kan man ju undra, hmmm



Ha en underbart skön tisdag gumman!

2009-05-26 @ 14:00:53
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0